Najczęściej zadawane pytania

 

Jak zainstalować internet „PULNET”?


 

Jak zainstalować internet

 

 

 

Czy do Sieci „Pulnet” mogę podłączyć więcej niż jeden komputer?


 

Najprostszą metodą (zalecaną przez Operatora) uzyskania takiej możliwości jest zastosowanie routera, który drogą przewodową i(lub) bezprzewodową, umożliwi zaimplementowanie sieci wewnętrznej użytkownika, mogącej obsłużyć teoretycznie dowolną liczbę terminali sieciowych (zależną od rodzaju routera), np.. komputerów, drukarek, dysków itp. Jedynym regulaminowym ograniczeniem jest niewyprowadzanie sieci poza lokal Abonenta.

 

 

 

Jak powinienem skonfigurować mój terminal bezpośredniego dostępu do internetu?


 

Konfiguraca terminala

 

 

 

Co mam zrobić gdy chcę wymienić komputer, kartę sieciową, router czy też inne urządzenie podłączone bezpośrednio do sieci „PULNET”?


 

W Sieci „PULNET” istnieje mechanizm powiązania każdego adresu IP z odpowiadającym mu numerem „sprzętowym” urządzenia (tzw. MAC – Media Access Control).
Najprostszą i zalecaną metodą umożliwienia podmiany terminalu jest kontakt z Biurem Obsługi lub Technikiem Dyżurnym, w celu czasowego zdjęcia blokady.

 

 

 

Czy uzyskam pomoc przy skonfigurowaniu komputera?


 

Tak, jeśli mają Państwo problemy z konfiguracją komputera, w Biurze Obsługi otrzymają Państwo pisemną lub ustną instrukcję, dostosowaną od Państwa systemu operacyjnego. Jeśli mimo to wystąpią problemy, otrzymają Państwo bezpłatną bezpośrednią pomoc technika, która jednak dotyczy tylko pierwszej konfiguracji po podpisaniu umowy.